Data e postimit: 2015-01-20 19:00:37
Lexime: 5759
"Trembem par a se te vertetes"
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: si jeni ne?
Autori: Alesia Cafaj
Shkolla: "Ahmet Gashi"
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: denisamyrteza@hotmail.com


shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle dhe nese po,si?E verteta dicka qe i trembemi shume.Por e verteta nuk eshte thjesht e kunderta e genjeshtres.Shume njerez kane karakter te fshet te cilet nuk hapen me njerez te tjere dhe keta jane ata persona qe perballen me te verteta te hidhura.Nje e vertete qe i peshon si nje barre e mezi pret qe ta heqi,do ta lodhi e gerryej perbrenda,me ate te vertete qe per te tjeret do jete vecse nje genjeshter.Ne zakonisht lodhemi nga keto...jo fizikisht por psikologjikisht dhe shpirterisht sepse eshte gjithmone ajo tjetra aty qe pret qe ti te hedhesh nje hap te gabuar e te gjithe te tjeret te qeshin me ty.Mbase nje dite dhe ata do te jene ne te njejten situate me ty por kur ata ta kuptojne se si ti je ndjere do te jete shume vone.Ti atehere do jesh rrenuar e do jesh tretur me dheun pavaresisht se ata se shohin e se kuptojne.Do gjesh dicka ku do kapesh do ngrihesh larte e do thuash m ze te larte qe te gjithe te kuptojn qarte qe ti mund te besh edhe me shume.Ne jemi ne rrezik te vazhdueshem te asaj rruge qe kemi zgjedhur te bejme.E verteta eshte si ilaci i syve te dhemb dhe te djeg ne fillim por me pas te ndihmon te shohesh me qarte dhe eshte me mire te lendohemi nga nje e vertete sesa te rehatohemi nen nje genjeshter.

Vepra te ngjashme
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...




Komentet e fundit!

Emri: alesia
Email: alesiacafaj@yahoo.com
Komenti: Faleminderit

Emri: joana jamaica
Email: joanajamaica@hotmail.com
Komenti: brraaaaavooo! je yll yll ylll

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: bravoo kjo fjalia e fundit me beri sh pershtypje te lumteeeeee!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com